wtorek, 19 maja 2009

Gowingate

Winien jestem chyba jeszcze jedno wyjaśnienie. Wchodząc na te stronę na pewno zwróciliście uwagę na to,że jest przeznaczona tylko dla dorosłych. Do tej pory nie znalazły się tutaj treści , które uzasadniałyby taka autocenzurę.
Na razie. Gdybym zaczął pisać kilka miesięcy temu pewnie leciałałoby tutaj sporo mięcha. Tyle, że po pierwsze ostatnio mocno się wyluzowałem i zszedł ze mnie stres a po drugie ostatnio ie trafiam w mediach na wypowiedzi posła Gowina.
Tyle,że to zapewne kwestia czasu i wiadomy temat powróci. Wtedy zapewne ciśnienie mi si podniesie i blog naprawdę będzie męski zgodnie ze stereotypowym wzorcem.
No, ja w każdym razie jestem gotowy.
Niech no tylko pan G. da mi pretekst.
No! Podjeżdżaj, podjeżdżaj!

3 komentarze:

  1. kurcze mam problem z wpisaniem komentarza - a chciałam tylko napisać ze czytelniczkę już masz ; pozdrowienia dla koleżanki małżonki hihii :) kattrin1 vel Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. melduje sie czytelniczka numer 2-adzia1982.pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. i chociaż od poprzednich deklarujących się czytelniczek minęło sporo czasu, tez się melduję ;). Dopiero Cię znalazłam i dopiero zaczęłam czytać... Nie wiem co Tobie powiedzieć. Na razie chyba - dzięki że tu piszesz i za Twój normalny męski punkt widzenia. Zaczynam dopiero historię z in vitro i już nie chcę czytać o tym jak jest smutno, strasznie i samotnie... Sama zaczęłam jakiegoś bloga w temacie pisać i na razie też jest smutno i strasznie, ale zaczynam wracać do "normalności" umysłowej. Dzięki za Twojego bloga. Stefa

    OdpowiedzUsuń