środa, 27 maja 2009

Szantaż

Wiem, wiem-przyzwyczaiłem już was do większej ilości wpisów, ale dzisiaj miałem ciężkawy dzień.
Jednak gnany poczuciem obowiązku postanowiłem skrobnąć chociaż kilka słów.
Ostatnio czuję się szantażowany.Przed chwilą koleżanka małżonka usadziła mnie twierdzeniem żebym nie fikał bo ja jestem sam a ona z dwójką jeżyków stanowi zdecydowaną większość.Dodała jeszcze,że jeżyki już powinny mieć ręce i nogi więc jest czym mi nakopać. No niby tak. Tylko kto powiedział,że muszą podzielać jej zdanie?
Chociaż zdziwiłbym się gdyby było inaczej bo one też mogą się znaleźć w niezręcznej sytuacji.Trochę trudno byłoby kłócić się z kimś kto nosi cię "pod sercem" i brać stronę kogoś kto jest tylko "głosem zza ściany".
W każdym razie ta rozmowa zainspirowała nas do sprawdzenia na jakim etapie mogą być nasze "młode".
Wzięliśmy naszą mądrą książkę, która właśnie wczoraj przyszła pocztą i zaczęliśmy czytać.
Powiedzmy sobie szczerze-rozmiarem to one jeszcze, na razie, nikomu nie zaimponują. Wyglądem też nie.Ale jak koleżanka małżonka zaczęła czytać na głos o tych wszystkich palcach złączonych błoną, kształtujących się kostkach, kręgosłupie, mięśniach, uszach i pierwszych ruchach....o rany!
To już naprawdę przestają być "krewetki" a zaczynają być "ludziki".
No... można popaść w zadumę nad kręgiem życia i takie tam.
Tyle,że tak naprawdę trochę nie mam na to teraz siły.
Jutro postaram się naskrobać trochę więcej.
Aha, byłbym zapomniał-ja też zacząłem rewanżować się żonie małym szantażykiem-jak za bardzo przypiera mnie do muru to grożę, że ja na blogu obsmaruję.
Niby się z tego śmieje, ale tak trochę nerwowo i odpuszcza :-))))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz