niedziela, 24 maja 2009

Nowość na stronie

Właśnie włączyłem opcję za pomocą której możecie łatwo wysyłać treść posta za pomocą maila znajomym-to ta mała ikonka koperty pod każdym postem.
"Dzieci Frankensteina" to moje pierwsze w życiu doświadczenie blogersko-webmasterskie (to drugie trochę na wyrost)dlatego ciągle czegoś się uczę i dowiaduję.
A więc stronka będzie jeszcze ewoluowała.
Jeżeli macie jakieś sugestie albo rady to chętnie przyjmuję.
Przy okazji pozdrówcie swoich kolegów małżonków ( bo wygląda, że mam głównie czytelniczki).
Przeproście ich przy okazji bo mam wrażenie,że niektórzy mogą czuć do mnie urazę.
Chodzi mi o to,że moja małżonka dostaje od koleżanek sporo korespondencji typu "szkoda,że mój tak nie pisze/robi/mówi/myśli" itd.
Jak się domyślam koleżanki tymi refleksjami dzielą się ze swoimi drugimi połówkami.
A ci uśmiechają się rozbrajająco chociaż szlag ich trafia.
Nooo nie miejcie żalu chłoooooooopaki!

1 komentarz:

  1. Mój siedzi właśnie obok i pyta co robię...
    Odpowiedziałam zgodnie z prawdą, że czytam Twojego bloga (Twój blog:)
    Odparł tylko: "aha..."
    A co miał powiedzieć skoro sam codziennie "zgradza mnie" z Wyborcz... :)

    Pozdrawiam

    Joanna

    OdpowiedzUsuń