czwartek, 28 maja 2009

Muszę uważać żeby za bardzo nie pachnieć

Czy wiecie jak pachnie mokry pies? Głupie pytanie, chyba każdy zna tę intensywną, i muszę przyznać, średnio przyjemną woń.
Otóż husky tak nie pachnie. Zresztą ta rasa w ogóle nie „pachnie psem”.
Te czworonogi mają specyficzny zapach, który czasami dezorientuje inne psiaki.
Jak mówi koleżanka małżonka zapach syberiana przypomina niezbyt intensywną woń...używanych skarpetek. Nie! Nie krzywcie się, nie chodzi o „przenoszone śmierdziele” tylko o takie, które lekko przeszły waszym zapachem.
Takie „niby czyste a jednak używane”. Takie, które kobiety wrzucają do kosza z brudną bielizną a faceci po dyskretnym powąchaniu odkładają na półkę z czystymi ciuchami.
No więc tak właśnie pachnie suchy husky.
Zapachu mokrego psiaka nie jestem w stanie porównać z niczym innym. W każdym razie nie jest zbyt intensywny.
Nasz pies właściwie jest zwierzakiem podwórzowym, ale ma też legowisko w domu pod kuchennym stołem bo lubi czasem posiedzieć z nami.
Podobnie było wczoraj. Padało więc zawołałem go do domu na kolację. Długo jednak nie zabawił.
Wystarczyło ,że zbliżył się do żony na odległość metra.
-Kocham cię piesku, ale idź pachnieć gdzie indziej bo zaraz puszczę pawia-mruknęła i popatrzyła na mnie wymownie.
Domyślałem się jaki będzie dalszy scenariusz wydarzeń. I nie pomyliłem się:
-Misieeeeeeek, zabierz go bo nie wytrzymam!!!
Co było robić wypuściłem psa z powrotem do ogrodu. Nie wyglądał na specjalnie zmartwionego. Za to ja zmartwiłem się kiedy po powrocie zobaczyłem wymowne spojrzenie żony.
Muszę uważać bo będę następny.

1 komentarz:

  1. Witam,
    Wczoraj byłam u znajomych, którzy maja dwa huskie, a że akurat padał deszcz, to jednego obwąchałam:) (mam nadzieje, że nikt nie widział) już rozumiem zapach noszonych skarpet:)

    Gratuluje bloga:)
    loo

    OdpowiedzUsuń