poniedziałek, 25 maja 2009

No i ciśnienie zaczyna skakać

Mam taki zwyczaj,że lubię sobie poczytać przy jedzeniu. Dzisiaj rano podczas szybkiej herbatki i nerwowego (było już trochę późno) przełykania dwóch kanapek z resztkami wędliny (żona ostatnio jej nie rusza a skoro ona nie przypomniała to oczywiście nie wpadłem na pomysł żeby kupić) sięgnąłem po pierwszą lepszą gazetę ze stosu.
I od razu na drugiej stronie znajduję krótki artykuł pod tytułem "Alternatywa dla in vitro". No to czytam. I dowiaduję się ,że według "pewnych środowisk" zamiast tworzyć "dzieci Frankensteina" powinniśmy zapłacić stówę za rozmowę z człowiekiem, który odpowiednio nas nastawi psychicznie a potem dużo się modlić. A w ostateczności koleżanka małżonka powinna sobie zoperować jajowody (no, nie własnoręcznie oczywiście). I że generalnie lekarze to szarlatani.
Nie przeczę, że takie metody mogą niektórym pomóc. W końcu wiele par ma problemy z zajściem w ciążę mimo, że według wszelkich badań są idealnie zdrowe. A siła psychiki może być trudna do przecenienia.
Przypomina mi to co prawda różne "alternatywne" techniki leczenia nowotworów, ale niech tam.
Każdy ma prawo do swoich wyborów. Choćby i złych.
szkoda tylko, że owe "pewne środowiska" prawa do takich wyborów próbują mi odmawiać.
Lepiej skończę na razie pisać zanim się zacietrzewię i zacznę pluć jadem ;-)

2 komentarze:

  1. czasem poplucie jadem pomaga na uspokojenie nerwów po tzw. "wspaniałosciach medycyny naturalnej i psychicznej" proponowanych przez jak dobrze nazwałes "pewne środowiska"... :(

    brak słów... i niestety chyba za dobrze ja o tym wiem... i na samą myśl dostaje skórczów noża w kieszeni;)

    daj sobie upust hihi, na bank zrobi Ci sie lepiej ;)
    a co do Juno... nie ogladałam, jakos nie miałam okazji, jednak mówisz ze polecasz? w celach rozbawienia rozszalałych kobiecych nerwów?? hihi
    pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie polecam :-) No Bergman ani Fellini to to nie jest (i całe szczęście;-)
    "skurcze noża w kieszeni"-muszę to zapamiętać

    OdpowiedzUsuń